Astronomie de amatori - forum AstRO

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Astronomie de amatori - forum AstRO

Astronomie pentru toţi


3 participanți

    Prezentare

    avatar
    alex.tudorica
    Membru Onorific
    Membru Onorific


    Mesaje : 1
    Data de inscriere : 08/03/2013

    Prezentare Empty Prezentare

    Mesaj Scris de alex.tudorica Vin Mar 08, 2013 12:29 pm

    Salut,

    Numele meu este Tudorica Alexandru si sunt astronom amator de 12 ani. In prezent lucrez la doctorat in domeniul astrofizicii (lentile gravitationale si roiuri de galaxii) la Institutul Argelander din Bonn, Germania. De-a lungul timpului am acumulat ceva experienta la observatiile vizuale si astrofotografie. Chiar daca cerul din Bonn este extrem de poluat luminos (in land-ul in care ma aflu eu sunt 20 de milioane de oameni...), echipamentul la care am acces aici imi permite sa incerc sa fac cateva fotografii la obiecte deepsky.

    In prezent lucrez la finalizarea unui sistem de observare video a meteorilor, totul fiind gata cu exceptia unui test pe cerul senin, care aici adesea se lasa asteptat. M-as bucura sa impartasesc informatiile de care dispun in astronomie cu ceilalti participanti la acest forum.

    Toate cele bune,
    Alex
    skyhawk
    skyhawk
    Membru Onorific
    Membru Onorific


    Mesaje : 10
    Data de inscriere : 04/03/2013
    Localizare : Braila

    Prezentare Empty Re: Prezentare

    Mesaj Scris de skyhawk Vin Mar 08, 2013 1:48 pm

    Bine ai venit!
    admin
    admin
    Admin
    Admin


    Mesaje : 64
    Data de inscriere : 03/03/2013

    Prezentare Empty Re: Prezentare

    Mesaj Scris de admin Vin Mar 08, 2013 11:40 pm

    Bun venit! Fiind astrofizician şi doctorand, putem spune că avem un profesionist în rândul nostru. Smile Sunt sigur că experienţa ta va aduce un plus de valoare forumului şi-i va ajuta pe cei care fac primii paşi în domeniile astronomiei.